۱۳۹۱ آذر ۲۷, دوشنبه

خرید پستی کرم تاخیری اروس اصل انگلیس

کرم تاخیری اروس (Eros Cream) یک کرم گیاهی ۱۰۰% طبیعی و سودمند ، بدون عوارض ، جدید ، موثر ، قوی و با فرمولاسیون پیشرفته برای تاخیر در انزال و کنترل زمان م-ق-ا-ر-ب-ت میباشد. این کرم محصول شرکت ساوی لابراتور جهانی (Savoy Laboratories International) انگلیس میباشد که تمامی محصولات آن مخصوص آقایان است. این کرم فوق العاده ، موجب طولانی شدن مدت انجام عمل ج ن س ی و ایجاد دیرانزالی و نیز ضد عفونی نمودن ناحیه ج ن س ی می باشد. کرم گیاهی اروس (Eros Cream) با بهره گیری از فرمول قوی گیاهی Herbal موجب افزایش قابل ملاحظه زمان انزال و لذت ج ن س ی شده و موجب افزایش رضایت ج ن س ی در شریک ج ن س ی و خود شما می شود. کیفیت بسیار بالا و در عین حال قیمت بسیار پائین تر این محصول نسبت به سایر محصولات موجود در بازار از مزایای دیگر این کرم میباشد. همچنین این کرم دارای میزان بالایی Vitamin E میباشد که از طریق پوست آلت جذب سلولهای (Corpora Covernosa) و اپیتلیال و بیضه میگردد. این کرم دارای مجوزهای رسمی از سازمانهاست
روش مصرف برای دریافت اثرات فوری و مقطعی قبل از آم-ی-ز-ش : توصیه میشود از این کرم ۵ الی ۱۰ دقیقه قبل از نزدیکی ابتدا آ ل ت ت-ن-ا-س-ل-ی خود را با آب و صابون بشویید و پس از خشک کردن یک لایه از کرم را بر روی تمامی قستهای آ ل ت خود بکشید و در صورت امکان چند دقیقه مالش دهید تا کرم به خوبی جذب شود . این کرم پس از ۵ الی ۱۰ دقیقه اثر خواهد کرد.
نکته: علاوه براستفاده از کرم گیاهی اروس (Eros Cream) به عنوان ماده موثر جهت درمان مشکلات ج ن س ی درآقایان، میتوان از یک سری تمرینات فیزیکی(تمرینات پنی مور) جهت دریافت نتیجه بهتر در کنار استفاده از کرم گیاهی اروس (Eros Cream) بهره جست. دوستان عزیز به یاد داشته باشید که : هیچ نمونه کرم گیاهی اروس (Eros Cream) ساخت آمریکا، استرالیا، هند و… وجود نداشته و تمامی موارد مدعی ساخت این کشورها کذب میباشد. این مکمل انحصارا و اصالتا ساخت آنگلستان وکمپانی ساوی لابراتوار جهانی (Savoy Laboratories International) انگلیس میباشد.
محصول کرم تاخیری اروس اصل انگلیس
وزن 45 گرم
قیمت 190,000 ریال

کرم تاخیری اروس اصل انگلیس
کرم تاخیری اروس اصل انگلیس
برخی از امکانات و قابلیتها:
  • کرم گیاهی اروس (Eros Cream) یک کرم گیاهی ۱۰۰% طبیعی و سودمند
  • بدون عوارض ، جدید ، موثر
  • قوی و با فرمولاسیون پیشرفته برای تاخیر در انزال و کنترل زمان مقاربت میباشد.
  • تمامی محصولات آن مخصوص آقایان است. این کرم فوق العاده
  • مدت انجام عمل ج ن س ی و ایجاد دیرانزالی و نیز ضد عفونی نمودن ناحیه ج ن س ی
  • کرم گیاهی اروس (Eros Cream) با بهره گیری از فرمول قوی گیاهی Herbal
  • همچنین این کرم دارای میزان بالایی Vitamin E میباشد
     
    http://www.mall24.ir/market.aspx?rgm=morteza89&p_id=1858

    هیچ نظری موجود نیست:

    ارسال یک نظر