۱۳۹۱ اسفند ۲۹, سه‌شنبه

خرید پستی دستگاه افزایش سایز اگزایت من excite Man

پس از انجام مطالعات تطبیقی بین تمام روشهای موجود برای افزایش سایز آل ت تناسلی مردانه و دستگاه اگزایت من((exciteman‚نتایج منحصر به فرد و تائید شده از مزایای استفاده از دستگاه اگزایت من است.
دستگاه اگزایت من((exciteman جدیدترین و موثرین دستگاه افزایش دهنده سایز عمومی آل ت مردان در جهان میباشد . این دستگاه موثرترین و پرکاربردترین وسیله طبی در اروپا بوده و بیش از 10 سال از قدمت آن میگذرد .
این دستگاه دارای گواهینامه کیفیت و استاندارد تولید در شرایط خوب GMP میباشد .
دستگاه کشنده عـضو تناسلی((exciteman وسیله ای است که براساس کشش عمل می نماید که این وسیله متشکل از یک حلقه پلاستیکی است که به دو میله دینامیکی متصل است . در بالای این دومیله یک ساپورت پلاستیکی همراه با نوار سیلیکونی تعبیه شده است . نوار سیلیکونی گلانس آل ت ( کلاهک آل ت ) را در قسمت خاص خودش نگه میدارد.دستگاه اگزایت من((exciteman یک نیروی تدریجی و مداوم حدود 600 تا 1500 گرم بر سانتیمتر مربع را به مقطع آل ت وارد میکند
موارد درمانی دستگاه اگزایت من(:(exciteman
بلندتر شدن سایز عمومی آل ت بدون جراحی ، اصلاح انحرافات آل ت بدون جراحی ، درمان بیماری پیرونی آل ت تناسلی مردان ‚ معالجه پس ازعمل جراحی بلند شدن آل ت ، جراحی اصلاحی و بازسازی آلت تناسلی و ... همچنین این دستگاه در بهبود انزال زودرس مردان بخاطر خاصیت تقویت کنندگی بافت اسفنجی ناحیه تناسلی میتواند موثر و مفید باشد .
اثر بخشی این دستگاه حداکثر تا 6 سانتیمتر در طول و تا 2 سانتیمتر در محیط آلت میباشد . این دستگاه فاقد عوارض جانبی و درد بوده و اثر بخشی آن دائمی و مادام العمر میباشد .
در پزشکی مدرن از این روش برای ایجاد بافت جدید در پیوند پوست افـزایش طول استخوان وایجاد پوست نو ( دارای مو ) برای پوشانـدن نواحی طاس و بی مو اسـتفــاده میشود . البته از قـدیـم از این روش استفاده میشد . مثلا زنان بیرمانی برای درازکردن گردن خود از این متد استفاده میکردند . در جوامع و فرهنگهای قدیمی از کشش برای بزرگ کردن اندامهــای گوناگون بدن استفاده میشود .
دستگاه اگزایتمن((excitema تنها دستگاهی است که علاوه بر داشتن 5 مگنت پزشکی دارای طراحی پیشرفته بوده و با داشتن پایه های کمک فنری تکه تکه باز شونده , سهولت استفاده وتنضیمات دقیق تر را یرای استفاده کننده به ارمغان می آورد.
پکیج های اگزایتمن((excitemanبا دفترچه راهنمای کامل فارسی و CD راهنمای فارسی 4گوش و بسته بندی بهداشتی به صورت کاملا انحصاری عرضه شده و بر خلاف تبلیغات سایر سایت ها هیچ فرد دیگری و یا هیچ سایت دیگری امکان ارائه آنها را بدون نظارت و یا از راههای دیگر ندارند.بنابراین قیمت این پکیجها فقط و فقط از طرف نمایندگی اصلی تعیین میشود.پس هیچ فرد , سایت یا گروه دیگری امکان ارائه این محصول با قیمت پایین تر را ندارند.
خریدار محترم دقت کنید که این دستگاه در بسته بندی انحصاری و با دو عدد هولوگرام اورجینال ارائه شده و میتوانید برای تائید هویت اصلی دستگاه علاوه بر نشانه های ذکر شده با شماره های تبلیغات مستقیم ما تماس گرفته و با مشاوران شرکت در این خصوص مشورت کنید.
محصول دستگاه افزایش سایز اگزایت من excite Man
قیمت 1,420,000 ریال

دستگاه افزایش سایز اگزایت من excite Man
دستگاه افزایش سایز اگزایت من excite Man
برخی از امکانات و قابلیتها:
  • بلندتر شدن فوق العاده سایز عمومی آل ت بدون جراحی
  • اصلاح انحرافات آل ت بدون جراحی
  • رمان بیماری پیرونی آل ت تناسلی مردان
  • معالجه پس ازعمل جراحی بلند شدن آل ت
  • جراحی اصلاحی و بازسازی آل ت تناسلی
  • این دستگاه در بهبود انزال زودرس مردان بخاطر خاصیت تقویت کنندگی بافت اسفنجی
  • بخاطر خاصیت تقویت کنندگی بافت اسفنجی ناحیه تناسلی میتواند موثر و مفید باشد
  • اثر بخشی این دستگاه حداکثر تا 6 سانتیمتر در طول و تا 2سانتیمتر درمحیط آلت میباشد
  • خرید
     
     
     

    هیچ نظری موجود نیست:

    ارسال یک نظر